Inleiding
Care for Others, Uganda
MCAFS Uganda
Mirembe, Uganda
People For People, Rwanda
Temak, Kenia
Temak verkoop
Eenmalig ondersteunde projecten
Agenda
Steun Bona Baana!
Nieuwsbrieven & FinanciŽn
Vrijwilligers/Stage
Foto's & Video
Scholen
Fondsen/Sponsoren
Inspiratie/Links
Afrikafestival
Contact
E-mail
  Youbedo

Hoe YouBeDo je?
Dé Wereld Web Winkel.

YouBeDo is een webwinkel die 10% van de aankoop teruggeeft aan de wereld. Een onderneming die gericht is op het welzijn van de mens, de natuur en de aarde. Een nieuwe manier van consumeren waarbij je gratis kan doneren.

Hoe werkt het?

Consumeren en 10% gratis doneren naar keuze.

Bij elke aankoop via onze webwinkel kun jij 10% gratis doneren aan een goed doel op het gebied van mens of natuur. Jij bent dus vrij om een goed doel te kiezen uit de lijst van aangesloten doelen op onze website.

10% gratis doneren?

Hoe kan YouBeDo 10% doneren en niet duurder zijn? Samen Beter.

Wij geloven dat als je deelt, je er samen beter van wordt, net als bij het delen van geluk. Ons doel is zorgen voor een nieuwe geldstroom die terugvloeit naar goede doelen die ontzettend goed werk doen. YouBeDo heeft niet als doel om winst te maken, daarom kunnen wij samen met jou 10% terug geven aan de goede doelen. Wanneer er wel winst gemaakt wordt, dan wordt deze geïnvesteerd in het ondersteunen van microkredieten.

Why not YouBeDo?

Waarom zou je voor dezelfde prijs bij een bedrijf kopen dat alle winst voor zichzelf of de aandeelhouders houdt? Why not YouBeDo?

Wij vinden dat consumeren anders kan. Alles draait tegenwoordig om economische groei, consumptie en welvaart. Maar welvaart is nog geen welzijn! Wij geloven erin dat iedereen een bijdrage kan leveren om het welzijn van mens, natuur en de aarde te verbeteren. Door te kopen bij YouBeDo, stuur jij 10% de goede kant op en draag je bij aan een betere wereld.

Wat wil YouBeDo?

Welzijn en een dialoog creëren

YouBeDo wil een bijdrage leveren aan het welzijn van mens, natuur en de aarde (People Planet en Profit).

YouBeDo wil ook een dialoog creëren tussen consument, medemens en goede doelen. Het wil een forum zijn waarop bekende en minder bekende goede doelen consumenten betrekken bij hun projecten.